Lördag


Tjenare bloggen

Dagen till ära har jag spenderat antingen i fåtöljen eller i sängen.
Klev upp gjorde oboy satt mig i fåtöljen kolla på the boy in the striped pyjamas. Gick in på mitt rum la mig i sängne sov nån timme.
Klev upp gick till köket kolla i kylskåpet hmm vad ska jag ge magen för nå smarrig lunch, oboy. Går till fåtöljen kolla på nån värdelös film. Drick lite oboy går till min säng föröker få liv i datorn...

ROLIG DAG
Skulle hem till mimmi idag men känner mej inte pigg vill för allt i världen inte vara sjuk på lovet, så de ble återbud.


Btw skulle man ta en bild på mej nu och sätta brevid denna skulle man trott jag gjort en gösta och åkt igenom biltvätten eller nått. Så vi skippar de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0