Tisdag

Halli hallå!!!
De har varit sjuk stuga här men nu har jag inte feber iaf.

Var på luciaaka bio från söndag 12.00 till måndag morgon 6.00. Gött skulle sova lite innan men så blev inte fallet. Fick se bra filmer och avsluta de hela med hotellfrukost som mimmis mamma bjöd på. TACK väldigt gott. På bussen hem var jag och mimmi väldigt trött och flummiga haha men de va en rolig natt.
Love and other drugs

Härlig film får 4 av 5 toaster.


Jake Gyllenhaal är ju inte lite het.

JAKE GYLLENHAAL photo | Jake Gyllenhaal



The town


Den va också bra men jag måste medge jag somna till nån sekund. Konstigt näe. 4 av 5 toaster.
Tyvärr fick vi inte se sista filmen sundsvall och teknik. Men får ist två biobiljetter på valfri film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0