Tisdag

Gokväll!!
Idag har jag städat hela huset typ måste ju va snäll såhär innan jul. klev upp 10 och städade till klockan 3. Nu är de julfint här hemma har vikt tvätt diskad skura golven och plockat fram jultomtar gardiner och så.
Längtar så galet mycket tills jag får flytta ut till stugan.
F*ck har försökt fixa med denna bild i timmar okej nångra min. Men de blir bara fel storlek.
Ungefär sådär vill jag ha de. Tapeten har jag i stugan kandelaben soffan och fråskinet lär inköpas. Vita stora rosor i plats har jag även ifrån butik annelie. Studiebidraget ifrån typ februari-maj lär ju gå till butik anneli. Tänker flytta ut i stuga så fort de är skapligt varm ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0