Välkommen


Heej och välkommen till min blogg!!!
Här kommer jag skriva vad jag sysslar med på dagarna och lite allt möjligt.

Idag har jag iaf skrattat som en tok... åkte till birsta med br udarna i klassen för lite julklapps köp. I väntan på bussen på navet ser jag en gubbe som gör årets vurpa, skadeglädje är den sanna glädejn.

Väl på birsta fick jag bara med mej hem en julklapp. Till Mimmi hon som fixat headerna hon som jag bor granne med hon som jag har roligast med hon som är min bästa vän. Inte alla har en än som Mimmi så därför tänker jag hålla henna utanför bloggen.

Konstigt att inte jag ramla med dessa skor.
Underbara skor iaf skynda fynda på din sko 499kr dela med mor min så blev ju halva priset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0