Fredag

Tja (bara för att jag aldrig säger tja irl)
Idag va de som sagt min sista dag på ica.
Tufft men blir ju jobba några kvällar nu  och i sommarjobba där.
Kommer sakna fina Anki som jag varit med på fruktavdelningen. Men vi ses ju på facebook och framöver som dom sa. Och snälla Anki hade plockat ihop en kasse med melon, annanas, vindruvor, nötter, cola choklad och två bio kort. Hur snällt?




Efter ica blev de stan haha joo drog på (mat)kassen jag fick haha. Köpte ett par söta blommiga shorts ett svart brottar linne typ... örhängen och två ringar haha gjorde n tabbe..trodde jag hade typ 150 kr i plånkan kvar så går till kassan med ringarna...148 tack. Öppnar plånboken shit 120 i sedlar. lägger fram sedlarna och börjar gräva efter alla mynt...blir svettig och rodnar? 143..144..145 FAN!! okej tar bort en ring säger jag...men då säger hon i kassan. Du jag fixar de här så drog hon av 5 kr. Så fick båda ringarna. Såå snällt. Tur man bor i lilla Sundsvall.

Efter stan blev de hem till syster jag och mamma åt där. Och lekter med Madicken. Plus drack kaffe med kanel ganska gott men guu varför är kaffe så beskt.


ringar 145 kicks


50 gina fingrat på dessa flera gånger


hm 150


hm 80 korvören (jag är en vandrande rekalmdocka för hm)

NU: mumsar ur min matkasse^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0