living the dream

Living the dream livet är bra underbart
Allting går bra nu lika bra att njuta extra mkt snart lär de vända. Inte möjligt att man ska få va såhär glad, en längre tid.

Idag va jag iaf ledig sköönt!! klev upp före alla andra och smög på tå för att få i mej en kopp med alldeles för varm te. Tillbringade större delen av dagen utomhus i endast t-shirt. Plocka utomhus vid stugan, kratta löv och gjorde fint. Åhh vad jag är lycklig att jag har en stuga att fixa med. I helgen ska jag tappetsera med pappa och plantera blommer. 

Den anda delen av dagen tillbringa jag inomhus/ica. Skulle tydligen jobba idag och imorgon. Tjejen med koll liksom. Men de gick bra och jag längtar tills min lön kommer hihi. 


har plockat bort all skit på framsidan och baksidan och krattat en ton med löv. 

Saker som ska göra i stugan:
tapetsera klart i matsalen
måla golvlist
måla golvet
måla fönstret i köket
tappetsera i köket

köpa soffa
köpa köks stolar
köpa tv
köpa bad tunna (ska spara)
massa pynt butik annelie, mio ikea och loppis.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0