Måndag

Heej bloggen!!
Idag när jag vakna va de blå himel och jag kände att detta skulle bli en bra dag.
Haha och de blev de ju...åkte iaf in på stan kika på hms conscious collection. Men med noll kr i plånboken (trodde jag) så blev de bara att lägga undan ett super fint linne men 250 kr DYRT.

Skol dagen flöt på som vanligt, hade bara filosofi. Men de roliga med denna dag är att Mimmi (ringde 19.00 tiden) och fråga om jag vile va hårmodell. Jag satt i morgonrock och kolla på tv. Men för tusan...åkte in och så fick jag träffa några män som gav mej ett papper. SÅ imorgon klockan 9 ska jag infinna mej på sax och kam för att bli stylad och gå hårmodell. SPÄNNANDE!!


Undra vad dom kommer göra med mitt hår...tar med kameran så ni får se de imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0