Ny människa?

Okej nu måste jag skriva ned allt som hände igår...jisses vilken dag.
Det börja med att jag kom till sax och kam klockan 9. Där blev de lite väntan innan jag fick sätta mej i frisörstolen och frisörerna ifrån sthlm prata genom vad som skulle göras. Sedan blev de mer väntan tur att Mimmi va där också. Alla killar och tjejor va nog lika nervösa och spända som oss. Jag blev iaf chockad när dom börja lägga lila färg i topparna i luggen och röd färg i hårbotten. Och när dom till sist la en röd smet haha de va inte hårfärg iaf utan bara nått som förgyllt min hårfärg i hela hårt. Efter typ 7 timmars färgning och väntat gick hela gänget till våningen där vi fick byta om och så bättrades sminket på. Jag va såå sjukt nervös när dom gick igenom hur vi skulle gå på catwalken. Plus att jag skulle sitta uppe på scenen och bli klippt inför hela publiken.

Men allt gick bra och de va en underbar dag. Detta va alltså en hårvisning jag va med på så massa frisörer va inbjudna för att få insperation osv. Skulle jag fått betala för klippningen och färgningen hade de nog slutat på ett par tusen såå är grymmt tacksam att jag fick vara med.

ni kanske vill se resultatet med...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0