Torsdag den 28

Hallaja bloggen!!
Jobbade ju igår och inatt prata jag i sömnen. Frågade hur mkt tecket kostade(är ju van att fråga på jobbet om plu koder) Så drömmde att nån vill köpa mitt tecke. Visste inte va de kosta och satt och leta sträckkoden, men hitta den inte. Var sjukt iriterad och skrek flera gånger VAD KOSTAR TÄCKET. Tillslut sa jag ähh men du får de gratis. HAHA lite roligt ändå. SÅ jag sov med filt resten av natten, hade ju sålt täcket gratis^^

Igår va jag på stan och tröstshoppade lite GILLAS!!


dust it ifrån sax och kam

vårit löppstift ifrån bs 155kr



body butter 170kr


ring indiska 130kr


långklänning hm 99kr

linne cubus 180kr


väldigt transparant linn 50kr


blomma till stugan (står på mitt rum nu) 99kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0