kollat till höger?

jag är seriöst bland den virrigaste människan på jorden ibland.
igår tappa jag mobilen i en vattenpöl. jag han ringa om skjuss till stan. men när vi satt på mc så dog den. och mitt liv. läs jag är mobilberoende tydligen.

imorse la jag den i ugnen en stund för att sedan lägga den på borde. och helt ålötsligt va den borta...har letat överallt men den är som man brukar säga borta.men den ligger säkert på nå idiot ställe typ på bordet.

men de slutar inte där.
jag laddade kamerar batterit inne på mitt rum.och tog ur batterit ur laddaren när de hade laddat klart för att ta lite kort. går ifrån mitt rum med kameraladdaren i handen till vardagsrummet för att hämta kameran. hittar den inte så letar runt. går in på mitt rum och jaaa där va ju kameran. men för fan nu har jag tappat bort batterit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0