på julen får man ta från de undre lagret

Såå jag och mina cheez cruncherz (ja jag kolla stavningen på påsen) ligger i fåtöljen och njuuter. igår fick jag skeda min favorit stjärt och idag fick man slita på jobbet.
ska spendera julafton på ica med haha iaf fram till 2.man får ju inte missa kalle anka.

dessvera är jag ledig på nyår höhö och dagen efter med så de är  ganska uppgjort vad man ska/borde göra.supa skallen i bitar, frysa ihjäl i nån tunn oskön glitterklänning, bli halft ihjäl skjuten och vakna upp till ett nytt år med jordens baksmälla. jag hatar nyår och har verkligen bara dålig erfarenhet av de. plus att de känns som man MÅSTE gör nått.ska inte planera ett skit inför nyår då blir de bara bäst.


saknar min prinsessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0