holla amigos

Hallon!!
livet leker minst sagt.Happi emil y alltså. Har dock fått ett helt samhälle med finnar in my face. sitter med dunder mask ifrån proactiv nu så hoppas kunna utrota dom. mina största problem just nu är om jag ska gå till frissan eller köpa ett par skor jeffry cambel. Fick ett grymmt sug efter dom när jag satt på bushållsplatsen idag..dom skulle likom passa så bra till ALLT.

MEn de dom gär med mitt hår på sax och kam är magiskt. plus att min färgbomb är slut och jag såg bilder ifrån då jag sist va där idag. men ni vet av någon jävla!! anledning får man ALDRIG till håret som frissan får de är ju omöjligt även om man köper alla dyra produkter.aja de mysteriumet får jag nog aldrig svar på.


precis eft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0