ÄNTLIGEN!!

Tjoo!!
Äntlige har vi nytt interet och tv (hatar tekniska saker som inte funkar som jag vill)

I helgen var jag i Uppsala och träffade Viktoria. Vi gick på stan fick äntligen gå på new yourker och fynda!!
Vi gjorde go middag och spelade in lite film HAHA säger jag bara. Och dom som bodde under va torr bollar... VI gjorde även sligor på Vicky och jag blev tvungen att springa iväg och köpa mer färg haha. Uderbar helg var det iallafall men den gick väldigt fort.


Vi skulle gå in i domkyrkan me de va stängt haha så vi gick på ett sopmuseum


Kommentarer
Postat av: viktoria

hahah du är bra knasig du! Men älskar dej tacka för en toppen helg! Vi syns snart! :D

2011-02-15 @ 22:12:06
URL: http://viktoriarosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0