Lördag

Tjoo!!
Förlåt för dålig uppdatering är nått jag aldrig kommer känna...
Iaf tillbringade fredagen med mina fina klasskompisar Jonna,Linnea och Jossan supermysig kväll med middag, massa godis och Titanic. Åt grillad kyskling, klyft potatis och hemlagad tzatziki MUMS!! som Maria Montazami skulle sagt.

Idag har vi hjälpt till på lillavasaloppet som va mitt i stan kallt men guu va roligt att se alla barn som kämpa sig fram. Vissa åkte tom med två varv=18 mil.
Efter lillavasaloppet blev de att kika på när lillebror spelade innebandy.Och på vägen hem så köpte vi trisslotter min kära mor har ju nyligen vunnit 2tusen så hon är peppade på att vinna mer...jag fick en lott och vann 75 hehe och snål som jag är tog jag pengarna.





Leonardo är ju en 10 poängare i filmen, sådär pojksnygg!!
Och klart man satt och grina på slutet åhh så sorligt ju.


Kommentarer
Postat av: josefine

Sv: Tack så mycket ♥

Snygg header =)

2011-01-29 @ 17:24:16
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0