Lördag

Första Januari 2011... Nytt år nya möjligheter.
Förra året fick jag vara med i draghunds sm de va väldigt roligt, dock kommer jag ihåg när Liston vägrade dra och ville springa åt andra hållet eller när vi åkte en mil. Önska verkligen jag hade fortsatt med skidor men glad att jag ka de jag kan iaf. Skidåkare är nått jag imponeras av.

Sedan va de menat att åka och kolla på sm finalen i innebandy i globen, men blev masa strul och skit med de. Istället skulle det jag få följa med till grekland med Viktoria och jag sväva på moln en tid. MEN vad händer joo ekonomiskkris i grekland och vips så kosta resan dubbelt så mkt.

Sedan blev de somamr tack och lov. Efter 2010 istid trodde jag inte att träden kunde vara gröna och att man kunde gå barfota. Jag njöt av sommarlovet i stora drag och klagade inte på värmen en gång.

Jag fick inget jobb på komunen men gjorde krukor och plockade blåbär. Började renovera granstugan. Till en börja kom man inte in i stugan eftersom vi hade stugan som förvaringsbod. Men efter storröj så fick jag äntligen sätta igång att måla osv.

Gatufesten blev de också att kika på. Hoff och kent och maskinen. Blev en tripp till kungliga huvudstaden med Syster med familj och lillebror. Men efter första dagen så fick jag matförgiftnign och låg i riktigt hög feber i 2 dagar. Så jag missade grönan men jag fick iaf två shopping dagar så ska inte klaga.

Några veckor senare åkte Jag, lillbror och mor till min morbrors stuga de är verkligen paradiset. Älskar att vara där.

Jag träna även under hela sommar sjukt jobbig men fan va tränad man va.

Skolan började och från och med då till nu har jag saknat sommaren. Jag vill inte prata om hösten/vintern heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0