Söndag

Tjenixen!!
Jag förstår inte jag är så glad och varit de så länge väntar bara på att nått tråkigt ska hände... får man va såhär lycklig...

Träffade min fina vän Viktoria idag vi hängde på birsta och hennes syster Cissi va också med. Fynda ett par short och dog för ett par skor vagabond 1000kr såå får se om jag kan hitta nå liknande nån annanstans, liite billigare. 
Säger bara halt på euro  sko haha hände en liten insident där...

Blev även thaimat hemma hos Viktoria och så har vi bestämt att jag följer med till Grekland. Ingen resa är bokad ännu men eftersom de inte blev förra året eftersom de blev ekonomisk kris där förra året så kommer vi åka i år. GAhh längtar resan kommer bara kosat 3400 som de verkar nu. De är flyg, hotell, mat och transfree.
Nu solsidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0