Söndag

Salut mina vänner eller bonjour!!
Jag är väldigt glad för tillfället och har varit de hela dagen...söndag må vara dagen innan skolan böjar igen men jag gillaren.
Tog en lång sovmorgon idag skönT. Sedan hjälpte jag pappa att testa lite skidor och han sa att jag skulle ta med zingo våran hund på en åktur...var med i draghund sm förra året MEN kändes inte så säkert att åka med Zingo eftersom han är stark som en oxe och lyssnar inte alltid på mej...

Blev en tur med Mimmi ist HAHA jag ramlade två ggr innan vi kommit upp till vägen, och jag ska ha gått iskidor och varit med i draghunds sm.
Vi åkte kanske en mil och de va riktigt kul hade med oss kameran också filmade lite och så haha.



Glad för att få tillbringa söndagen i skidspåret,osså söt då

 
Ehh tönt!!

 
Jaa vi ramla båda två kan hända dom bästa... och mimmi börja blöda för hon skar sig på snön... såg ut som någon hade fått en kraftig mens i spåret skämtoch sido...

Kommentarer
Postat av: janelle!

klockrena bilder haha ;)

2011-01-23 @ 18:20:13
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0