Stan

Gokväll alla vackra!!
Vilken dag han inte äta frukost trots att jag började halv 1 så nu klockan 7 ska jag ta mej en matbit.
Vad har denna dag erbjudit då... jojag har slösat pengar på stan hitta en fin fin tröja på gina för en gångs skull man får ju en stämpel varje gång man handlar för 250 så snart får jag faktisk 150 kr.

Jaja jag visar kläderna och de jag köpte later nu MAT känt mej knäsvag hela dagen och ett under att jag årkade gå på stan med min tunga väska också.


Köpte isadoras grafiti nails måste ju testa plus att dom hade fått nya färger.
Jag gillat och just nu 55kr på kicks ist för 69.

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Sv: Tack så mycket!

Hehe ja men då kan vi dofta lika gott båda två då ;)

2011-01-22 @ 11:46:08
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0