Tips

Nu ska jag vara jäääkligt snäll och berätta min bästa skönhetsknep.

Jag som ständigt är blek är bra vänn med b.u.s. Har en ansiktskräm med färg i från apoteket den kostar 70 spänn och den vill aldrig ta slut.

Har även en kroppslotion med shimmer och lätt b.u.s effekt. Skit bra även den från apoteket.

Ansiktmask för 20kr på hm i all ära men denna burk är såå mkt bättre. Den är en ansikts mask för fet hy som verkligen djuprengör. 125 kr som hittat och räcker huuuur länge som helst



seaweed serien ifrån body shop är toppen. De bästa är deras rengörings lotion och ansiktsvatten.

Detta har fått bort mina finnar. Man duttar bara på där man vill få bort finnar låter de verka några minuter sedan sköljer bort. Givetvis måste man använda de ett tag för att de ska ge resultat men är bäst.



Slutligen vill jag tipsa om ögonfransfärgning. Jag som igrund och botten har ljusa fransar behöver inte använda mascara då jag färgar mina. Gör de på en salong mkt bättre en att testa själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0