Tisdag

Tisdagen har jag tillbringat i sängen...vakna med undebar huvudvärk så blev hemma idag.
Jag känner att jag vill göra såå mkt ta körkort så man kan åka vartman vill när man vill...krävs också om man vill ha jobb osv. Synd man inte fyller år tidigare men skönt att fylla år på sommaren.

Vill även kasta mej ut i världen...få ta studenten och börja jobba så man kan få ihop resepengar.
Vill börjar inreda stugan har så många ideer vill åka på loppis och fynda unika saker man blir ensam att ha. I sommras hitta jag ett vitt litet skåp/byrå som har varit en gamal speldosa fick den för ynka 150kr och den är så fin...



Så mycket man vill...Vill ha en ny kamera en blandning av sytem och digetalkamera. En digetalkamera som är lika bra som en systemkamera som har en skärm man kan vika ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0