Tisdag

Gokväll gokväll!!
Sjukt lökig träning igår massa intervaller på slutet, plus att jag körde hemma fys också såå nu börjar jag känna träningsverken vilket är underbart älskar träningsverk!!!

Jaa vad har hänt idag då specidrott imorse va lite segt, efter de stog jag i duschen i en halvtimme HAHA får passa på hemma får man rulla sig i snön. Dagens lunch bestoda av leverbiff och mos göttans höhö. Snipp snapp slut så va dagen nästan slut vi hade svenska också stack hem liite tidigare men är nu klar med artikeln.

Måste även påpeka hur mkt jag äslar att åka buss... sitter på busen påväg till kära alnö och vad är de som åker framför joo en traktor med ett lass sockerbitar eller vad dom heter. Kommer till vi 14.48 och bussen ska 14.49 finns det någon buss?? Näe hmm nästa går om 45 min SKÖJ. Men i all frustation ser jag min pappas gröna minibuss stående på ica... jag springer in på ica hinner tänka FAN pappa ska iväg på jobbet och kan inte skjussa hem mej.

Men så var inte fallet och jag sken som solen när jag fick åka bil hem. De är dom små sakerna som förgyller här i livet !!! SANT


Min fina blus för 50kr från bikbok.

För övrigt sov jagt yp stående när denna bild togs...måste alltid sova när jag kommer hem intreseklubben antecknar.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Olivia

Super fin blogg, :)

2011-02-20 @ 19:14:45
URL: http://okarlsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0