Torsdag

Morsning korsning!!

Lååång dag måste jag säga och till råga på allt så har jag världesn huvudvärk  så skippar träningen. Har matte prov imorgon med åhh klaga mera men orkar inte just nu. Vill bara har vår/sommar och de är fan inte såå fruktansvärt långt kvar snart februari för tusan woohoo alla hjärtans dag hehe men bra jobbar Emily du har ingen kille. Påtal om killar gillar verkligen killar som använder parfym och luktar gott. Jag har dom senaste dagarna fått sällskap på bussen av ett: en alkholis två: ett svettto tre: en kille som måste haft ett lik i mun. Undrar vad de blir imorgon, spännande de här.





Strawberry finns nu på body shop                         Dream blir nog mitt näta parfym offer
den luktar verkligen sommar                                  Kan inte beskriva doften riktigt



Clean min är typ slut, den doftar
nytvättat men är less på den nu.
                                                                                                                         


Kommentarer
Postat av: Anonym

kjempe fin blogg hilsen en norsk blogger danian.blogg.no

2011-01-28 @ 12:53:44
URL: http://danian.blogg.no
Postat av: L I J N A

allt bra?:)

2011-01-28 @ 15:48:22
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0