Torsdag

Heeeeeej!!
Snart är de helg IGEN och de kan ju inte annat än gillas!!
Dagen till ära har varit skön hade spec idrott imorse väldigt kul faktisk. Har även konstatterat att jag tjatar ut roliga saker/meningar...om tex: ska vi ringa na, de går jag och säger dagarna i enda...Mina klasskompisar har de inte lätt inte.

Stan i all ära våran skola ligger trots allt en fis meter ifrån hm typ. Såå idag bröts mitt shopping förbud skön T. Köpte de svarta höga byxorna och ett par mönstrade byxor. Ska på stan imorgon med mohaha.

Dagen outfitt
leggins som jag spilt målarfärg på... skoja dom ska faktisk vara så sådeså.
Klänning/tunnika jc och så smexig var jag att jag hade prislappen kvar... RÖD prislapp också. Inte hela dagen som tur va bara in till skolan. What ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0