Viktoria

Viktoria världens finaste vän<3


Fick ganska nyligen reda på att denna brud kommer hem nästa helg och jag happy happy happy. Hon går i skolan i uppsala nu och saknar min lilla prutt.

Har så fina minnen med dej bruden kommer aldrig glöma några av dem: som på våran komfemation då vi aldrig kom i tid på lägret eller när du åt oblat och säger bara sexiga nylonstrumpor...
Alla sommrar vi har tillbringat tsm tältat och tagit neckendopp på natten, cyklat med kärringcyklar och åkt gumibåt.
Handlat grejor på ikea för en krona, tagit en hel burk med gele för att göra tuppkam,byt färg till en mörkare ton och gått i leran på stödemarknad. Lagat tre rätters och åkt ned för ett 90 graders stup. 
Pratat om allt mellan himel och jord på ditt loft och ätit scones till frukost.

Du har ett hjärta av guld och en kort stubin och de är svårt att inte tycka om dej. Du säger vad du tycker och kan hitta på en massa bus. Kommer aldrig glöm första gången jag följde med dej hem och att jag får ha dej som vän gör mej till en jäkligt lycklig tjej!!

Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta och vet inte vad jag skulle göra utan dej. Tack för att du finns Viktoria Rosendahl du är och kommer alltid förbli en av mina bästa vänner.

Kommentarer
Postat av: viktoria

näe nu gråter jag! Älskar dej tok o förglömliga studer med dej! (: saknar dej så det svider ibland älskad vän! <3

2011-01-24 @ 23:36:57
URL: http://viktoriarosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0