everything will be allright

De är första juni gott folk FÖRSTA JUNI!! galet nice sommar ska de va. Nu vill jag bannemej ha värme och sol.
Ska snart bege mej mot ica för 4 timmars jobb. Är ledig idag imorgon, på fredag och på måndag. Sköönt. Har städat rummet lite smått idag fixat min garderob till endas sommargarderob hihi. Köpte mje en sommrig kjol, ett oar shorts och cykelbyxor me spets. Även en klänning men den åker tbx. Haha en sju grej jag upptäckte va att jag hade 8 par shorts:O haha använder alla flitigt med...

Annars då...jag försöker intalla mej att allt är toppen..lyckas inte så bra,men tiden läker alla sår...har även lingon vecka nu då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0