Nationaldagen

Heja Sverige!! NOT
VAd är sverigesnationaldag för skämt egentligen...jag och min fina mamma satt på stan och sålde lite skit. Fullt med folk va de iaf. Skulle springa en kort sväng på stan och byta en klänning man kom ju inte framåt.Aja nu drar jag ut på deta inlägg mer än vad som behövs. Ska iaf köpa en ny soffa för pengarna vi fått ihop.

Jag kom ganska nyligen in har varit ute i stugan och målat köksluckorna för 14 gången och skulle slipa govet men fick inte igång den...de är bara golvet som ska bli slipat och vitt sedan in med en ny soffa och ALLT.

Och eftersom jag inte kunde slipa golvet...så tog jag en hing med varm vatten och sköljde över mej...när men blanda i såpa och tog en svamp och tvätta bort allt de gröna på stugan.

Och imorgon blir jag hemma... SKÖNT ska fixa i stugan sedan blir de bogrundet med laget för att ränsa plant.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0