oh baby my sweet baby

Guu vilen dag är de? bli yr av all ledighet och röd dag hit röd dag dit. Idag har jag iaf sovit läänge och jaa chillat fram tills träningen. Fyy fan va nära att spy..men de gick bra iaf. Va även på lägenhetsvisning me Linnea efteråt i granloholm...vill också ha lägenhet. Frääch va den iaf och fin balkong. Efter träningen trampa jag ner till stenvik med ett metspö  ena handen. Snacka lite skit med Vicky och Cissi.
Linan på mitt spö gick även av när gamel gäddan nappade. När solen gått ner och de blev kallt trampa vi mot Vicky. Kollade på änglagård sommarfilm.

Nu sitter jag här och alldeles för många tankar håller mej vaken. Pöss gonatt imorgon ska jag fixa i stugan HELA DAGEN!!


Sjuk gräset och trädet man inte äns ser vid de vita stolarna har vuxit sjukt mkt. Älskar iaf när de är lite lummigt och mysigt av alla gröna träd. OCH tän att hundkexen redan blommar

golvet måste bli ljusare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0