Onsdag den 8 juni

Gissa vem som har tagit första doppet? moi and Vicky
Efter att ha spelat brännboll och käkar grillt(mums) på skolan blev de en sväng på stan med klassisarna och en glass gick även ner. ÄLSKAR SOLEN!!
Sluta tidigt så jag och gick ned till stranden för att steka...blev även en första dopp såå varmt...

Annars då...joo jag förberedermej mentalt på att döö, ska göra copper test idag. Fyfan har inte alls den kondition som jag hade förra årett. Jag bara längtar tills jag kommer hem...


körde på rosa kinder och rosa läppar idag


dagens
rosa kofta urband outfiter
linne-shorts hm
cykelbyxor gina
leo trekantsbh bik bok
fjäderörhänge nytt (köpt av hantverkare) 25r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0