Sex and the city

Jag älskar sommarlooov...man kan göra VAAD man vill...sova till halv 5...ligga i sängen hela dagen..äta onyttig skit och bara vara...Precis de jag gjort har även blivit beroende av SATC.
Vill också bo på manhattan med fyra bästisar, köpa äckligt dyra skor och vara nyförälskad...
Jorden anropara Emily HALLÅ..tbx till verkligenheten nu...Jag bor i Sundsvall och de finns knappt taxi eller märkeskläder...MEN OM 3 VECKOR ÄRE GATUFESTEN...wooho

Idag var jag även första gången på polisstation och fixa mitt leg och lillebror fixa pass. Han åker till tjeckien om 3 veckor för att spela innebandy med laget GRYYMT. Och imorgon ska jag shoppa med mor. MIO HERE  I COME!!


dagens...

NU. tog precis ut ett hårstrå ur ögat som va 1 dec...tyckte de gjorde lite ont ANTECKNA. SNART popcorn och stac.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0