Lilllördag

Heej alla barn!!
kollar på vad blir de för mat....älskar moberg rolig kille de där. Jaa vad har hänt idag joo började med barkfrukost ett äpple och såklart vakna med the voice.
Buss resan till vi tillbringades med min fina bästis Mimmi. På ica blir man alltid så trevligt bemött och ja jobb finns de alltid där...gillar att man alltid har nått att göra. Lunch helt plötsligt och de blev en pan pizza och festade till med lite chokladpudding...men fy fan vidrigt med pizza trodde jag skulle kunna äta den men icke ANTECKNA.

Blev inge stan tar de imorgon blev ist änglagård tvåan och så har jag städat mitt rum som är eller var ett bombnedslag. Även varit ute me Zingo på långpromenad. och gjort kollage så nu ligger de små pappersbitar i hela mitt rum men roligt att klippa och klistra. Lite drama här med haha ett rådjur har blivit påkörd vid oss och massa jägare är och letar. Good luck vi år rådjurssadel till middag MUMS!!


Satt upp en tofs på lillebror...haha nån som behöver klippa håret men hatar frissan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0