Onsdag

Huvudet upp och fötterna ned...
Hua matförgiftning är inget att leka med. Vad har hänt denna vecka då?
Måndag blev en shopping dag har tappat bort kamerna så visar när den kommer fram. Fick en super fin kofta av Mamma också. Och köpte nya skor till lillebror också åt jag och mami på kina såå gott.

Tisdagen var ganska lugn har ju börjat med kassa träning 2h om dagen. Jisses kassörskos är mina idoler typ. Galet många plu koder man ska kunna. Sedan sprang jag hem 6km så mina ben är lite mör idag hehe.

Dagens händelser var helt själv på fruktavdelningen idag och satt i kassen på eftermiddagen och har gjort smakprov till imorgon. Kommer få jobba kvällar och helger framöver pengar pengar.
Nu sitter man och äter, pappa är bäst i köket när han anstränger sig...
Vill förövrigt inte tbx till skolan trivs så bra på ica och kommer bli en hel del plugg.
NU ska jag göra äppelpaj med massa kanel och mumsig masansås PÖSS


4011 banan
18 godis
23 naturgodis
16 lyxgodis
4728 potatis
4806 tomat
2060 lösviktomat
4593 gurka
4304 citron
3210 äpple
3214 gröna äpplen
4145 stora äpplen
4128 pink lady
3220 päron
4450 clementiner
4645 champinoner
4389 apelsin
4444 plommon
dessa kan jag redan tur man är ung och lär sig ganksa fort

Kommentarer
Postat av: linnea

haha dessa hemska koder! värst är brödet, om ica i vii också bakar själv? så svårt! haha :p

2011-04-01 @ 22:08:06
URL: http://linneacant.blogg.se/
Postat av: Emily

Sv: haha jaa när man ser bröd på rullbandet tänker man ju ohh noo! eller åhh vad är de för bröd/fika vilken kod har de?

2011-04-01 @ 23:16:49
Postat av: ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]

Säljer massa söta ponny och ryttargrejer.

Hoppa gärna in och kolla på länken! :)

kram



http://ellinorsjoberg.blogg.se/2010/june/till-salu.html

2011-04-02 @ 16:20:10
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0