Tisdag 8 mars

Jag sitter och grinar...hans vilda hjärta hua gråt film på canal+.
Måste ringa om praktikplats till nästa vecka vill kunna få extrajobb där sedan så måste va på ett bra ställe.
Saknar faktisk skolan, vill bli klart med allt skolarbete och sedan få sommarlov.

Idag ska jag inviga ett nytt spel med Mimmi. Hon är på spa nu den lyllosen har ju en helkroppsbehandling att ta ut. Kanske tar de nu till helgen...

Ska även bort till syster ska sova där och passa Madicken. Båda vi är ju sjuk så vi får väl kolla på film, hosta och snora tsm.

På torsdag blir de Stan måste lämna tbx mina böcker. Har kikat på ett par beiga short och virkad topp så får se om jag slår till.





Guu vill ha en ny kamera nu. Såhär ser jag ut i dag iaf chill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0