De är ingen vanlig dag idag...

näe för de är Viktorias födelsedag idag HURRA HURRA HURRA!!!!

Sjukt i ettan börja våra rackartyg...11 år har gått och jag tycker om dej såå mycket vännen<3 Du är en av dom roligaste/underbaraste personerna jag känner och tsm med dej blir de alltid massa tok och skratt.
Kan berätta allt för dej och du finns alltid där <3 du är en sann vän som jag inte kommer släppa taget om. Och du förjänar 1000 röda roser och lika många karat guld. För du är bland de bästa jag vet.
Gör Uppsalas gator osäkra ikv vacker<3 såå ses vi nästa helg!!







Kommentarer
Postat av: viktoria

älskar dig gumman! <3

2011-05-10 @ 19:06:50
URL: http://viktoriarosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0