Löördag

Goomorgon alla fina!!
haha igår hände två skumma saker inom lopet av några minuter.
Jag och Jossan satt iaf i parken och mumsa glass, sjukt nice väder va de. Såå kommer de två killar emot oss..tänkte vad är de nu då. Iaf så skulle dom göra en ankät och frågade mej vad jag tyckte va bäst med Sundsvall. Haha sjukt ställd man blev men svaret är givet gatufesten är lätt de bästa på hela året med Sundsvall. Sedan tog dom några bilder och jaa idag är man med i Sundsvallstidning. Min mamma har sagt de tusen ggr, jag bara väntar på att du ska va med.




Grej nr 2 va att en söt tant gick förbi oss. Också sa hon guu vilken fin klänning. Tack tack sa jag. Den där kan du ju ha på vintern med med olika färger under. Hehe joo de kan man sa jag. Också avsluta hon de hela med de måste vara de vackraste jag sätt. Naww dåligt sööt


Klännng barnavdelning hm
Skor weeday
Läder ryggsäck andrahand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0