Sööndag

Godagens gott folk!!
I fredags skolka jag ifrån studiebeöket på brannstationen hihi men skulle jobba 16-21 såå lika bra. Gick en snabbis på stan med fick med mej en fin fin bikiniöverdel för 50 korvören ska köpa anda troser till. Minitanga va de som gällde till samma överdel såå nej tack. Köpte även ett transparent linne som blir perfekt till sommarn, tillsammans med vita shorts och nån frääns bh/topp under, 50 ynka kr för den med.

Fick iaf cykla till jobbet eftersom jag inte orka åka buss runt ön och såå va inte päronen hemma. FYY med träningsverk i benen är de inte alltid så lätt. 1.5mil bra jobbat iaf. Somna som et barn när jag kom hem.

Igår då...då fyllde ju båda Pappa och Viktoria år. Vi åt grillat och tåårta mumsigt värre. Sedan tillbringa jag kvällen med Mimmi trevligt trevligt.

Nu: ska jag gå till stugan och måla lite...har börjar måla de röda köksluckorna och de träfärgade fönstret i köket. Har även målat på byrån en gång till och alla 5 fönsterbrädor som man måste ha en minipensel för att koma åt mellan med. AJA jag klagar inte jag älskar den där stugan och bara längtar tills jag flyttar ut.

soo loong suckers





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0