Up and down

Jaa men en vecka sedan jag skrev ser jag.Livet är iaf upp och ned. Imorgon är de skola sedan jobb och förmodligrn träning. På fredag tar jag lov men jobbar fredg lördag söndag. hihi. När man inte får jobb vill man ha och när man väl får jobb så vill man inte. MEn jävligt bra att jag fick en helg annars blir de så liten lön. Efter lovet har jag även praktik i 6 veckor. Såå underbart för efter praktiken äre jullov.
Ska iaf ringa imorgon till bla blommster affärer, mio och några fik. Sällan man är ute så här sent med^^

Åhh jag orkar inte fett less på allt och alla.
Har iaf internet shoppat lite har äntligen skaffat sparkonto och shoppapåinternetkontogrejs.
Fan måste ta tag i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0