jajjemne

Tänkte väl passa på att blogga nu när jag är ledig!! Livet ser ljust ut och de mesta i skolan är inlämmnat. Ska väl trilla in hos Vicky snart sedan blir de att sola på ego. resten av dagen är oplanerad. Också vare ju dehär med påsken...vilket påhitt påskskinka och påskmust etc etc och ett ständigt ätande av vidrigt påskgodis aja röda dagar är alltid bra.

Tänkte ju ladda upp allt jag köpt den senaste tiden MEN kamerasladden ligger någonstans i röran...stay turned mina små kycklingar. Jääävligt virrigt inlägg men de är väl som jag då.


har förövrigt jordens träningsverk och kom seriöst knappt upp ur sängen...men då vet man ju att de tagit nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0