:D

Jo jag lever...har inte orkat suttit vid datorn då den lever sitt eget liv, och man kan bara vara ute på internet en stund. Sitter vid brosans datorn (kommer beslag ta denna)

Studenten är nu över och de va dom lyckligaste dagarna i mitt liv. Sjukt blandade känslor glad för att de äntligen är slut ledsen för attt man aldrig kommer träffa klasskompisarna på samma sätt. HAr haft en så sjukt underbar klass att jag får tårar i ögonen nu. Men livet går vidare!!
Sitter och laddar upp alla bilder i från studenten på facebook och kollar igenom alla bilder/filmer



Orkar inte ladda upp fler bilder...har försökt få upp alla bilder på facebook men som vanligt ska tekniska prylar alltid krångla när jag använder dem.

Imorgon är de äntligen lön med men kommer inte ha tid att spendera min lön...ska jobba 12-21 varje dag typ till 15 juli sedan kommer de nya schemat. Har en grej på gång nu med faktisk och hoppas de går vägen...vill inte avslöja nått om de inte blir så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0